Telewizja2020-03-06
1

„Złoto Bałtyku 2” od 24 marca w History

We wtorek, 24 marca History rozpocznie emisję drugiego sezonu lokalnej produkcji „Złoto Bałtyku”.

Cykl „Złoto Bałtyku” pokazuje kulisy pracy osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Jest to już piąta autorska produkcja History w Polsce.

- Pierwszy sezon programu oglądał się znakomicie, stąd naturalna decyzja o kontynuacji tego formatu. W nowym sezonie „gorączka bursztynu” naszych bohaterów się nasila - będziemy świadkami budowy największego na świecie bursztynowego modelu Titanica, będziemy obserwować determinację płukaczy oraz wykorzystanie starych techniki połowu bursztynu. Nasi bohaterowie będą musieli stoczyć niejedną walkę z siłami natury, zawodnym sprzętem a także nieuczciwą konkurencją - komentuje Agnieszka Kubiak, head of content development and creative A+E Networks.

Zdjęcia do nowych odcinków programu powstały w Sztutowie, Gdańsku i okolicach.

Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa, która na zlecenie History wyprodukowała wcześniej m.in. serię „Brać czy nie brać”. Reżyserem programu jest Sambor Wilk. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupa Krzysztof Jakubowski.

Premierowe odcinki drugiej serii „Złota Bałtyku” na antenie History będzie można oglądać we wtorki o godz. 21.00, począwszy od 24 marca 2020 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2019 roku udział History wyniósł 0,26 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Złoto Bałtyku, History, ATM Grupa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas