Telewizja2019-02-06
1

„Złoto Bałtyku” nową lokalną produkcją History. Emisja w wiosennej ramówce

Firma A+E Networks wraz z ATM Grupą właśnie realizują nową lokalną produkcję „Złoto Bałtyku”, która pokaże losy osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Premiera cyklu na antenie History zaplanowana została na wiosnę tego roku.

Widzowie w pięcioodcinkowej serii poznają kulisy pracy osób, którymi kieruje gorączka bursztynu. Dowiedzą się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn - od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc. Poznają również metody wykorzystywane do wydobycia jantaru na bałtyckim wybrzeżu, jak i kulisy branży bursztynniczej w Polsce.

Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach.

Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa. Reżyserem programu jest Sambor Wilk.

Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupy - Krzysztof Jakubowski.

Premiera nowej serii na antenie History odbędzie się w wiosennej ramówce 2019 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2018 roku udział History wyniósł 0,24 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Złoto Bałtyku, History, ATM Grupa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas