Telewizja2022-10-29
3

49 tys. widzów nowego programu „Złoty interes”. Zoom TV myśli o kontynuacji cyklu

„Złoty interes”; fot. Zoom TV„Złoty interes”; fot. Zoom TV

Pierwsze sześć odcinków nowego programu Zoom TV „Złoty interes” oglądało średnio 49 tys. widzów. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Jak wynika z naszych informacji, stacja rozważa kontynuację cyklu.

Zoom TV nowy program „Złoty interes” nadaje w piątki około godz. 20.00, począwszy od 2 września 2022 roku. Średnia widownia emisji cyklu do 7 października wyniosła 49 tys. osób. Przełożyło się to na 0,40 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, który śledziło 78 tys. widzów.

„Złoty interes” to nowość Zoom TV na jesienną ramówkę 2022. Program ukazuje kulisy sukcesu odważnych polskich przedsiębiorców, którzy zarobili fortunę na oryginalnych pomysłach.

- Produkcja trumien, hodowla ślimaków czy weselny zespół disco polo z pewnością nie należą do pierwszych pomysłów, jakie przychodzą do głowy przy planowaniu własnego biznesu. Tymczasem te z pozoru szalone idee doprowadziły bohaterów serii „Złoty interes” do wielkiej fortuny. Widzowie poznają Polaków, którzy podjęli ryzyko i przekuli zaskakujące pomysły na biznes w sukces, często na skalę międzynarodową - czytamy w opisie nowego cyklu.

Będzie drugi sezon?

Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że Zoom TV rozważa kontynuację cyklu, ale ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła. - „Złoty interes” to nasz nowy, bardzo ciekawy program o Polakach, którzy zaryzykowali i przekuli swoje zaskakujące pomysły w biznesowy sukces, często na skalę międzynarodową. Seria ukazuje kulisy ich sukcesów. Program świetnie pasuje do profilu widza Zoom TV. Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności pierwszych odcinków tego programu, dlatego jest szansa, że zrealizujemy drugi sezon „Złotego interesu” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska.

- Na podjęcie ostatecznej decyzji jeszcze przyjdzie czas. Współczesny widz jest bardzo wymagający, poza tym trudno nam przewidzieć, jak będzie wyglądał rynek telewizyjny w 2023 roku - dodaje.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/serial-to-nie-ze-mna-stopklatka-nowy-serial-premiera-w-filmbox ##

Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Złoty interes, Zoom TV

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas