Reklama2004-06-25
0

Złoty Lew dla Maxa Webera

Max Weber - jako pierwsza agencja reklamowa z Polski - otrzymał w tym roku Złotego Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes

Nagrodę przyznano w kategorii Cyber Lions (media interaktywne) za serwis internetowy www.pdk.pl dla Powszechnego Domu Kredytowego we Wrocławiu.

(lista zwycięzców - http://www.canneslions.com/winners/index_nor.cfm?navsub=18&award=2).

Jak dotąd wszystkie zdobyte przez Polaków Lwy (4) otrzymała agencja Leo Burnett. Sukces Maxa Webera udowadnia, że przy odpowiedniej kulturze korporacyjnej można mniejszym zespołem stworzyć niezwykły potencjał kreatywny. "Nie uznajemy żadnych półśrodków. Jesteśmy nastawieni na maksymalny efekt. W małym zespole pracuje się łatwiej, jesteśmy też bardziej elastyczni. Kreatywne wrzenie i burze mózgów to dla nas naturalna metoda pracy. Naszą jakość potwierdziły już nagrody zdobywane w Nowym Jorku, Barcelonie czy Rotterdamie. Ten sukces jest jednak najbardziej spektakularny." - mówi Grzegorz Mogilewski, prezes zarządu agencji.

Festiwal w Cannes jest najbardziej prestiżowym festiwalem skupiającym międzynarodowe grono przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej. Jury tworzą uznani profesjonaliści międzynarodowego rynku reklamy i mediów.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas