Reklama2003-05-20
0

Zmiany personalne w Stroerze

Nowe twarze i roszady personalne

Jarosław Pawlak objął stanowisko marketing research managera w Ströer Media. Do jego głównych obowiązków należą: prace nad standardem badań reklamy zewnętrznej w Polsce, koordynacja i realizacja badań marketingowych. Pawlak ma bardzo duże doświadczenie- ponad 10 lat pracuje w branży badawczej. Swoje doświadczenie zdobywał w: Demoskop, Taylor Nelson Sofres, Wirtualnej Polsce, a ostatnio w I-metria- pełniąc obowiązki research directora.

Maciej Rojewski, były senior media buyer w Optimediach został account managerem w Ströoer Media. Obecnie Rojewski odpowiedzialny jest za obsługę i zdobywanie nowych klientów dla Ströera

Zofia Mączyńska awansowała z plannera na stanowisko kierownika działu planowania Ströer Media. Do jej głównych obowiązków będą należały bezpośrednie kontakty z klientem podczas planowania kampanii outdoorowych. Z.M pracuje w Ströerze od trzech lat. Wcześniej pracowała w innych firmach reklamy zewnętrznej Mercurius Int., AMS SA i Outdoor Media Services. Pani Mączyńska pokieruje zespołem złożonym z ośmiu pracowników.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas