PR2007-10-18
0

Zmiany PR w Grupie Adweb

Agencja Interaktywna Adweb wzmacnia dział E-PR - w skład jejstruktur weszła agencja public relations Planet PR.

Do zadań Planet PR należy nie tylko obsługa klientów w zakresieE-PR, ale również integracja z przedsięwzięciami prowadzonymitradycyjnie. Plany zakładają połączenie zaplecza specjalistów iwsparcia badawczego oferowanego przez Planet PR z dotychczasowymidoświadczeniami Agencji Adweb w buzz marketingu, marketinguwirusowym oraz działaniach nastawionych na interakcję zużytkownikiem.

- Liczne narzędzia PR oferowane przez Internet dają ciekawemożliwości wzmocnienia działań marketingowych. Biorąc pod uwagętempo rozprzestrzeniania się informacji w Sieci właściwieprowadzone public relations stało się szczególnie istotne - mówiBartłomiej Juszczyk, prezes Grupy Adweb - Współcześni konsumencioczekują wiarygodnych informacji i ważne by mogli je szybkouzyskać. Tymczasem dla wciąż wielu polskich firm obecność w Sieciogranicza się jedynie do reklamy.

Autor:kk

Więcej informacji:Grupa Adweb

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas