Prasa2004-08-20
0

Zmiany w ASP

Zmiany w Dziale Promocji i Dziale Sprzedaży magazynów Axel Springer Polska

Tomasz Waligóra, dotychczasowy Brand Manager tytułów komputerowych w Axel Springer Polska, będzie odpowiadał za marketing oraz za sprzedaż powierzchni reklamowej pism komputerowych. Stanowisko Sales & Marketing Managera tytułów komputerowych jest nowym stanowiskiem w strukturach wydawnictwa.

Tomasz Waligóra ma 31 lat, jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, o specjalizacji Inwestycje i Nieruchomości. Ma sześcioletnie doświadczenie w pracy w Agencji Reklamowej GP&D z Poznania. W Axel Springer Polska pracuje od 1 marca 2004 roku.

Jednocześnie Marcin Łukiewicz, dotychczasowy asystent segmentu komputerowego i motoryzacyjnego w Dziale Promocji awansował na stanowisko Junior Brand Managera tytułów komputerowych. Będzie ściśle współpracował z Tomaszem Waligórą. Marcin Łukiewicz pracuje w Axel Springer Polska od 1 sierpnia 2000 roku.

Dyrektorem Działu Promocji magazynów w Axel Springer Polska jest Agnieszka Kamola, natomiast Dyrektorem Działu Sprzedaży tytułów komputerowych Maciej Kutak.

Segment komputerowy Axel Springer Polska tworzą: dwutygodnik Komputer
ŚWIAT (lider na rynku czasopism komputerowych) oraz miesięczniki GRY i
PLAY, dwumiesięcznik Ekspert, kwartalnik Twój Niezbędnik oraz
różnorodne wydania specjalne: GRY Extra, Dobra Gra, Biblioteczka
Komputer ŚWIATa, Encyklopedia PLAYa.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas