Reklama2007-04-10
0

Zmiany w cenniku Radia PiN

Od 1 maja ulega zmianie cennik emisji spotów radiowych na antenie Radia PiN.

Zmiana cen dotyczy wszystkich zleceń, które będą wystawiane począwszy od 2 maja 2007 roku. Zlecenia wystawione i podpisane do 30 kwietnia 2007 roku włącznie będą skalkulowane w oparciu o obowiązujący w tej chwili cennik.

„Dostosowujemy nasz cennik do zmieniającej się sytuacji na rynku”. Chodzi głównie o podwyżki cenników w innych mediach jak również o docenienie jakości naszej grupy docelowej” - powiedział Dariusz Grzywaczewski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Radia PiN.

Zmiana cennika emisji reklam ma charakter korekty cen w wybranych pasmach godzinowych, głównie w pasmach porannego i popołudniowego szczytu. Średni wzrost cen wynosi 5,87%. Wartość cennikowa najdroższego pasma reklamowego w stacji po tej korekcie wynosi 640 zł netto i dotyczy pasma między godz. 7.00 a 10.00 rano oraz między godziną 16.00 a 19.00. W nowym cenniku 30-sekundowy spot między godz. 10.00-13.00 wynosi 580 zł), 13.00-16.00 (450 zł), 19.00-20.00 (450 zł).

   Zobacz tabelę>Sobota - Niedziela (30’’)07:00 – 09:00100,00 zł09:00 – 16:00220,00 zł16:00 – 22:00250,00 zł22:00 – 07:00100,00 zł

Autor:łk

Więcej informacji:zmiany w cenniku radia pin

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas