Prasa2005-03-03
0

Zmiany w DZ

Magdalena Kopka nowym dyrektorem reklamy Dziennika Zachodniego

Od 7 marca 2005 roku stanowisko dyrektora Działu Sprzedaży Reklam Dziennika Zachodniego (Polskapresse)  obejmie Magdalena Kopka, dotychczasowy zastępca dyrektora tego działu. Jej zastępcą zostanie Bartosz Kwarciak dyrektor Działu Badań i Rozwoju, który łączyć będzie nową funkcję z dalszym kierowaniem tym działem. Zakres zadań Ruty Skadłubowicz - drugiego z zastępców dyrektora DSR - nie ulega zmianie.

Dotychczasowa dyrektor DSR Elżbieta Karalińska przechodzi na stanowisko głównego specjalisty d/s kluczowych klientów w Dziale Sprzedaży Reklam.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas