Reklama 2008-03-13
0

Zmiany w Focus Media Group

Nowi pracownicy oraz awanse w Focus Media Group.

Grażyna Mierzejewska objęła funkcję business development director. Odpowiada za budowanie długoterminowych relacji z branżą farmaceutyczną.

Dima Słupczyński objął stanowisko senior art. directora. Zaczynał w 1995 r. jako projektant okładek na kaset disco-polo. Pracował w agencjach reklamowych: Polfact, Martis, Lewis&Darbey

Od marca 2008 Tomasz Dziemidowicz awansował na stanowisko creative group head.
Absolwent WSH w Pułtusku gdzie ukończył Projektowanie Reklamy Wizualnej a następnie Marketing i Reklamę oraz PWSFTviT w Łodzi gdzie ukończył podyplomowo Organizację Produkcji Filmowej i Telewizyjnej. W reklamie pracuje od 2000 roku.

Autor: pr

Więcej informacji: Focus Media Group

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas