Prasa2006-02-24
0

Zmiany w G+J

Agnieszka Wierzbicka-Baxter Dyrektorem ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w G+J.

Z dniem 1 lutego 2006 Agnieszka Wierzbicka-Baxter w ramach struktury Biura Reklamy G+J i brandu National Geographic objęła stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu.

Wykorzystując swoją ogromną wiedzę i doświadczenie zdobyte w dotychczasowej pracy, oprócz koordynacji prac działu reklamy National Geographic obejmie swoimi działaniami również sprzedaż B2B dla tytułu (książki, prenumerata NG i NG Traveler) oraz rozwinie działalność związaną z projektami specjalnymi dla marki National Geographic (wystawy, konkursy fotograficzne, projekty nietypowe).

Agnieszka Wierzbicka-Baxter z National Geographic Polska związana jest od 2000 roku, ostatnio jako Dyrektor Reklamy NG. Poprzednio pracowała w agencji reklamowej jako Account Group Director. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Dyrektorem Biura Reklamy G+J jest Elżbieta Hołubka, Wydawcą National Geographic Polska Małgorzata Walkowska-Geyderowicz.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas