Prasa2005-11-08
0

Zmiany w G+J Polska

Awans Edyty Ciszewskiej i Iwony Karpiuk w strukturach G+J Polska.

Od 1 listopada Edyta Ciszewska awansowała na stanowisko Dyrektora Wydawniczego tygodnika Naj a Iwona Karpiuk awansowała na stanowisko Business Marketing Manager grupy tytułów kobiecych wydawnictwa G+J. Jest to nowe stanowisko powołane specjalnie z myślą o realizacji promocyjnych projektów specjalnych.

Edyta Ciszewska jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W G+J Polska pracuje od 2000r.; od początku związana jest z tygodnikiem Naj. Przez ostatni rok piastowała stanowisko: Senior Marketing Brand Manager.

Iwona Karpiuk ukończyła Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowo Strategiczne Zarządzanie Marketingiem na SGH. Do G+J Polska przeszła w 2000r. z Agencji Reklamowej Hager. Przez ostatni rok była Szefem Marketingu Grupy tytułów: Claudia, Rodzice, Moje Gotowanie, Moje Mieszkanie, Feniks.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas