Badania2006-10-04
0

Zmiany w GfK Polonia

Katarzyna Zientek szefem badań Mystery Shopping w dziale Custom Research - Services Research and Consulting GfK Polonia.

Z początkiem października 2006 Katarzyna Zientek objęła stanowisko szefa badań Mystery Shopping w dziale Custom Research - Services Research and Consulting instytutu GfK Polonia.

Katarzyna Zientek wcześniej współpracowała z Ipsos Polska, gdzie zajmowała się badaniami satysfakcji i standardów obsługi klienta.
Od 2001 roku specjalizuje się w projektach typu Mystery Shopping dla ogólnopolskich i międzynarodowych koncernów, szczególnie w sektorach telekomunikacji, paliw i sieci detalicznych.

W GfK Polonia będzie odpowiedzialna za rozwój badań typu Mystery Shopping oraz doradztwo w zakresie tworzenia i wdrażania standardów obsługi klienta.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas