Badania2007-02-22
0

Zmiany w Ipsos

Anna Karczmarczuk została Dyrektorem Obsługi Klienta w dziale badań marketingowych (ilościowych i jakościowych) Ipsos.

Będzie odpowiadać za rozwój relacji z klientami oraz rozbudowę oferty.

Dalszy rozwój Ipsos w obszarze badań marketingowych i badań reklamy - dwóch głównych specjalizacji Ipsos - zależy w dużym stopniu od wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami,- mówi Daniel Leis, Prezes Ipsos. Anna Karczmarczuk w dziale badań marketingowych oraz Steven Vogt w dziale badań reklamy (Ipsos ASI)  zajmą się doskonaleniem obsługi klientów,  m.in. budowaniem systemowego modelu obsługi kluczowych klientów przy wykorzystaniu całego potencjału firmy.

Anna Karczmarczuk posiada kilkunastoletnie doświadczenie w badaniach i marketingu. Do Ipsos przeszła z TNS OBOP, gdzie przez dwa lata kierowała działem badań rynku telekomunikacyjnego i IT. Wcześniej pracowała w dziale badawczym Polskiej Telefonii Cyfrowej Era. Pracę w branży rozpoczynała jako badacz, a później kierownik zespołu w agencji badawczej CASE. Ma duże doświadczenie w badaniach potrzeb i badaniach optymalizujących produkty i usługi. Ukończyła stosunki międzynarodowe na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Autor:kk-ipsos

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas