Reklama2005-11-28
0

Zmiany w Lowe GGK

Lowe GGK zwiększa kompetencje w regionie; zostaje kreatywno-strategiczną centralą dla Unilevera w regionie.

Agencja Lowe GGK, która od kilku tygodni pełni funkcję regionalnego lighthouse'u sieci, zaczyna wypełniać obowiązki wynikające z nowej pozycji. Tim Hennessy, szef regionu Europy Środkowo-Wschodniej w sieci Lowe GGK, podkreśla jednak, że struktura lighthouse'u różni się od wcześniejszego układu biur regionalnych - informuje "Media&Marketing Polska".

 - Nie chodzi o to, by z Warszawy podejmować decyzje na temat innych biur - mówi dla "MiMP" Hennessy. - Naszym zadaniem jest tak koordynować pracę wszystkich agencji, by jak najlepiej wykorzystać potencjał każdej z nich. Dodał, że chociaż każde z biur nadal prowadzi odrębną politykę finansową, to w obrębie sieci region traktowany jest jako jedność i jako jedność musi się zachowywać. W praktyce oznacza to przekraczanie granic przy wspólnym wykorzystywaniu agencyjnych zasobów. - Przykładem może być nasz sieciowy klient Unilever - mówi Hennessy. - Dotychczas centrala obsługi Unilevera była na Węgrzech. Teraz obsługa kreatywna i strategiczna będzie prowadzona z Polski, ale client service pozostaje w Budapeszcie, bo w takim układzie możemy najlepiej odpowiadać na jego potrzeby.

Hennessy dodał, że mimo tych zmian polskie biuro nie ma nadal wyłączności na strategiczno-kreatywną pracę dla Unilevera i w miarę potrzeb będą wykorzystywane pomysły z innych krajów. Zakres obowiązków polskiego biura powiększy się także o doradczą funkcję w tworzeniu i koordynowaniu pracy innych struktur w obrębie sieci Lowe, jak firmy marketing sevices czy PR.

 - Ekspertyza z Polski może być na innych rynkach przydatna i będziemy z niej korzystać - mówi dla "MiMP" Hennessy, ale dodaje, że nie oznacza to, że inne - tworzone lub rozwijane firmy - będą bezpośrednio polskiemu biuru podlegać. Zwiększenie kompetencji warszawskiego biura spowoduje konieczność zatrudnienia nowych pracowników. Hennessy podkreśla jednak, że na poziomie managementu proces zmian został już zakończony.

Autor:Media&MarletingPolska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas