Prasa2004-10-14
0

Zmiany w "Max Magazine"

Nowa redaktor naczelna w Max Magazine oraz nowa strategia tego bezpłatnego magazynu

Nową naczelną magazynu MAX została Urszula Abucewicz.

- Podczas prac nad zmianą makiety a zwłaszcza nad zawartością merytoryczną Pani Urszula Abucewicz wykazała ogromne zaangażowanie. Przygotowała również długofalową strategię wydawniczą dla naszego bezpłatnego tytułu - informuje Hanna Kolasińska, dyrektor zarządzająca wydawnictwa MAXICON, wydawcy bezpłatnego magazynu MAX Magazine.

Chcemy pokazać, że bezpłatny magazyn to niekoniecznie coś gorszego czy nieambitnego, dlatego też w najbliższych numerach poruszymy dość trudne tematy. I starać się będziemy przedstawić je w miarę możliwości dogłębnie, prezentując różne sposoby spojrzenia - powiedziała Urszula Abucewicz.

MAX Magazine ukazuje się od 5. lat jako bezpłatny magazyn miejski w 9. największych miastach Polski w nakładzie ponad 90 000 egzemplarzy. Skierowany jest do ludzi młodych, aktywnie uczestniczących w życiu kulturalno-rozrywkowym. Od września tego roku MAX Magazine zastąpił na rynku popularny magazyn City Magazine.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas