Prasa2007-03-30
0

Zmiany w miesięczniku 'Vita'

29 marca weszło do sprzedaży kwietniowe wydanie miesięcznika 'Vita' z nowym logotypem pisma, makietą graficzną oraz nowymi rubrykami.

W „Vicie” uporządkowano strukturę i wprowadzono nowe rubryki. Każdy z głównych działów (Zdrowie, Uroda, Jedz na zdrowie, + Fitness, Rodzina) zyskały strony poświęcone największym newsom z każdej dziedziny oraz ekspertów do dyspozycji czytelników. Wprowadzono też reportaż medyczny, rozbudowano psychologię i seksuologię, strony poświęcone dobrej kondycji rodziny (dzieci, partnera) i zwierząt oraz porady prawne. W każdym wydaniu zagości też znana osoba opowiadająca o swym stylu życia.

Miesięcznik „Vita” jest liderem w sprzedaży na rynku pism o zdrowiu. Średnia sprzedaż w 2006 roku wyniosła 76.935 egz. Dla porównania – średnia sprzedaż „Samego Zdrowia” wyniosła 45.315 egz., Super Linii 42.260 egz., Zdrowia – 43.407 egz., Shape’a – 32.326 egz., Żyjmy Dłużej – 24.718 egz.*

*ZKDP I-XII 2006, średnie rozpowszechnianie płatne razem.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas