Prasa2002-12-02
0

Zmiany w Point Group

Dyrektorem zarządzającym w Platformie mediowej POINT GROUP została Marzena Chmielewska - Madej do tej pory pełniąca funkcję dyrektora działu Centrum Strategii Marketingowych w Migut Media S.A.

"W związku z naszym dynamicznym rozwojem stworzyliśmy nowe stanowisko w naszej strukturze, by sprostać wymaganiom rynku i utrzymać profesjonalny poziom obsługi naszych klientów" - powiedział Prezes POINT GROUP Michał Lisiecki. "Marzena Chmielewska – Madej będzie zarządzać 20 osobowym zespołem działów obsługi klienta i BTL, które wchodzą w skład Platformy mediowej POINT GROUP" – dodaje.

Nowa dyrektor zarządzająca ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie, oraz Institute Fransais de Gestion. W 1997 roku współtworzyła magazyn „Wizja TV”, pełniąc funkcję dyrektora działu reklamy Wizja TV. W latach 1997-1998 była kierownikiem działu reklamy „Twoja Wizja” dla wydawnictwa „Twój Styl”. Od 1998 do 2000 roku piastowała stanowisko dyrektora działu reklamy miesięcznika „Uroda”.

Następnie pracowała w agencji public relations ComPress jako dyrektor marketingu i promocji, odpowiadała za prowadzenie takich kampanii dla takich firm, jak: TP S.A., TP Internet, Trader, Renault i Ster Projekt. Była współtwórcą programu lojalnościowego TP S.A. szkółka internetowa oraz pomysłodawcą projektu „Popularyzacja Wiedzy o TP S.A.” i kampanii promocyjnej „Noc Internaty”.

Do najważniejszych osiągnięć w karierze zawodowej zalicza współudział w przygotowaniu pierwszych kampanii reklamowych w latach 1990 – 1993 , organizację pierwszego w Polsce, Salem Fashion Show oraz stworzenie w 1998 roku nowoczesnego wizerunku magazynu „Uroda” dzięki kampanii „Ciesz się urodą życia”.

Jest członkiem Institute Fransais de Gestion. Ma 32 lata. Jej hobby to jada konna i dalekie podróże.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas