Prasa2004-01-12
0

Zmiany w "Prasie Śląskiej"

Zmiany personalne w dziale marketingu "Dziennika Zachodniego" i "Trybuny Śląskiej"

Aleksander Cierniak, dotychczas główny specjalista ds. marketingu, objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu "Dziennika Zachodniego" i "Trybuny Śląskiej". Aleksander Cierniak pracuje w "Polskapresse" od stycznia 2003 roku.

Wspólny dla obu tytułów dział marketingu funkcjonuje od marca 2003 roku. Funkcję dyrektora ds. marketingu pełni w nim od początku Zenon Nowak, wcześniej dyrektor ds. marketingu "Trybuny Śląskiej". Zarówno "Dziennik Zachodni", jak i "Trybuna Śląska" należą do grupy wydawniczej "Polskapresse".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas