Reklama2012-04-20
1

Zmiany w SAR: 16 nowych agencji, Kaleński, Kamiński i Ciszewski za Antonia

Do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyło 16 nowych firm, z których 7 agencji eventowych utworzyło odbrębny klub. Z zarządu organizacji odszedł Cezary Antoń, a z rady nadzorczej - Paweł Kastory.

Walne zgromadzenie SAR-u przyjęło do organizacji agencje reklamowe i interaktywne 180heartbeats, CzArt, Gong, Good, Lemon Sky, Pride & Glory i Walk Creative, domy mediowe Equinox Polska i Media Group oraz agencje eventowe Allegro Agency, El Padre, Em Lab, Multi Event, My Place, Rochstar Events i Walk Events. Agencje eventowe utworzyły w ramach SAR-u osobny klub, drugą taką strukturę po klubie brand designu.

Jednocześnie zmiany nastąpiły w kierownictwie stowarzyszenia. Członek zarządu Cezary Antoń (na co dzień związany z agencją Fat Baby) i przewodniczący rady nadzorczej Paweł Kastory (DDB Warszawa) odeszli ze swoich stanowisk, ponieważ zgodnie ze statutem SAR-u nie mogli ich zajmować dłużej niż przez dwie kadencje. Na nowych członków zarządu wybrano Igora Kaleńskiego (Saatchi & Saatchi), Jakuba Kamińskiego (Brain) i Rafała Ciszewskiego (Starcom), a do rady nadzorczej powołano Agnieszkę Kosik (MediaCom), Wojciecha Borowskiego (Euro RSCG Poland) i Cezarego Antonia (Fat Baby), z których Borowski został przewodniczącym. Natomiast do skład sądu koleżeńskiego uzupełniono o Radosława Miklaszewskiego (Walk the Line).

Walne zgromadzenie podjęło też uchwałę upoważniającą zarząd SAR-u do opracowania regulaminu zasad członkowstwa dla agencji zależnych, które należą do jednej grupy komunikacyjnej z obecnym członkiem organizacji. Postanowiono również, że zostaną opracowane zasady członkostwa dla twórców niezależnych, w ramach osobnego klubu.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas