Reklama2004-04-08
0

Zmiany w strukturze Grey Worldwide Warszawa

Zmiany w organizacji pracy zaowocowały awansami

Ania Mosiej została promowana na stanowisko Head of Broadcast.

- Ania pracuje w Grey od 1998 roku, dotychczas zajmowała stanowisko producenta radiowego /telewizyjnego. Nadzorowała gros produkcji telewizyjnych i sesji fotograficznych dla kluczowych klientów firmy, np. PTK Centertel, BAT, Nokia. Wiele produkcji nadzorowanych przez Anię Mosiej odniosło spektakularne sukcesy na konkursach, np. "Szkolni przyjaciele" dla Hochland, "No to Frugo" dla Alimy Gerber czy "Gorący kubek" oraz "Opycha" Knorra dla Bestfoods -czytamy w komunikacie nadawcy. 

Grażyna Lemm została mianowana na stanowisko Traffic Director. Wcześniej zajmowała stanowisko Director of Print Production. Realizowała projekty m.in. dla: Masterfoods, P&G, British-American Tobacco, Volkswagen Bank oraz Nokia. W Grey'u pracuje od trzech lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży wydawniczej i reklamowej.

Do działu Traffic dołączyła również Beata Tymińska. Zajęła stanowisko Traffic Executive.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas