Prasa2003-07-25
0

Zmiany w Wydawnictwie Egmont

Nowy szef Biura reklamy Wydawnictwa Egmont

Katarzyna Puchalska została nowym Szefem Biura Reklamy Wydawnictwa Egmont Polska, lidera wśród wydawców książek i prasy dla dzieci i młodzieży w Polsce (miesięczny nakład wiodących tytułów, takich jak: Kaczor Donald, Kubuś Puchatek, Disney i ja, Barbie, Witch, Księżniczka, Trzynastka, Wesołe Literki czy Cybermycha przekracza 1 000 000 egzemplarzy).

"Kolejna fala badań "Maluchy" realizowanego przez SMG/KRC pokazuje, że dzieci i młodzież są coraz bardziej atrakcyjnym odbiorcą reklam. Mają one duży wpływ na decyzje dotyczące zakupów dokonywanych przez ich rodziców oraz same dysponują coraz większym budżetem na własne wydatki. - uważa Katarzyna Puchalska -Pisma skierowane do małych konsumentów to doskonałe medium reklamowe coraz częściej doceniane przez reklamodawców."

K. Puchalska od 1995 r. pracowała w Biurze Reklamy "Twojego Stylu", od 1996 r. w Biurze Reklamy Edipress ("Życia Gospodarcze"), od 04.1996 r. związana z Grupą Wydawniczą Infor początkowo jako Szef Działu Reklamy "Gazety Prawnej", później jako Dyrektor Biura Reklamy Wydawnictwa Infor.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas