Reklama2007-04-23
0

'Zmień Horror na Sielankę'

To hasło nowej kampanii Heyah, czyli nawet 48 groszy za minutę poza siecią.

Od 23 kwietnia br. rusza nowa oferta Heyah - użytkownicy otrzymają do wyboru dwa typy pakietów minut na rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na krajowe numery stacjonarne - Dużą Sielankę i Małą Sielankę.

Użytkownik, decydując się na pakiet Duża Sielanka, za 24 złote otrzyma 50 minut rozmów (48gr/min.).

W poniedziałek, 23 kwietnia br., rusza również kampania reklamowa Heyah pod hasłem „Zmień Horror na Sielankę” komunikująca najnowszą ofertę marki – Pakiety Sielanka.

W stacjach telewizyjnych będzie można obejrzeć spoty o różnej długości - zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i tematycznych. Kampania obejmie także radio i Internet. Filmy reklamowe pojawię się również na ekranach kin. W filmach wykorzystano muzykę oraz tekst znanej piosenki „Goniąc kormorany” (kompozytor: Jerzy Woy-Wojciechowski, tekst Andrzej Tyczyński), a w reklamie wykonuje ją jeden z bohaterów spotu.

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine oraz domu mediowego Optimum Media OMD.

   

Autor:kk

Więcej informacji:'zmień horror na sielankę'

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas