Reklama2010-01-13
0

"Zmysł okazji" w kampanii Silesia City Center

Pod hasłem "Zmysł okazji" trwa outdoorowa kampania wyprzedaży w Silesia City Center. Wszystkie tegoroczne akcje reklamowe tego centrum będą miały impresjonistyczną stylistykę i claim "Wyraź siebie".

Śląska galeria handlowa Silesia City Center przyjęła marketingową linię kreatywną opartą na haśle "Wyraź siebie" oraz stylistyce nawiązującej do malarstwa impresjonistycznego. Kreacje - przygotowane przez firmę Plus Communication na podstawie zdjęć wykonanych przez Roberta Juchniewicza - mają podkreślać wizerunek tego centrum jako miejsca ekspresji i realizacji marzeń, ambicji i oczekiwań. Jednocześnie Silesia City Center odświeżyła swój serwis internetowy i podjęła współpracę z katowicką Akademią Sztuk Pięknych. Firma planuje przeprowadzić w bieżącym roku pięć akcji reklamowych, a także zorganizować w maju miesiąc sztuki.



Pierwsza kampania oparta na nowej kreacji reklamuje pod hasłem "Zmysł okazji" zimowe wyprzedaże w centrum. Akcja rozpoczęła się na przełomie roku, obejmując około 20 backlightów i 80 billboardów na Górnym Śląsku. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej do końca stycznia - zajął się dział marketingu Silesia City Center.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Silesia City Center

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas