Reklama2013-10-18
0

„Znajdź swój idealny sposób na niedoskonałości” w kampanii Normaderm Vichy (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Normaderm Vichy (L’Oréal Polska) oparta na relacjach testujących je kobiet. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy TBWA i ZenithOptimedia Group.

Bohaterkami kampanii Normaderm Vichy jest 10 kobiet zmagających się z problemami skóry, wybranych w konkursie internetowym. Wzięły one udział w warsztatach z ekspertami Vichy (dermatologiem, specjalistą ds. żywienia, psychologiem i makijażystką) i każda po indywidualnych konsultacjach otrzymała propozycję dobranej do jej potrzeb kurację Normaderm.
Po trzech tygodniach kobiety zostały zaproszone na sesję zdjęciową, która ukazała ich przemianę oraz udowodniła skuteczność porad i produktów marki Vichy.


Akcja reklamowa - prowadzona pod hasłem „Normaderm - Znajdź swój idealny sposób na niedoskonałości” - obejmuje prasę (advertoriale), internet (reklamy, materiały na stronie vichy.pl) oraz materiały POS (m.in. zestawy samplingowe i mini produktów Normaderm w aptekach).


Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Normaderm, Vichy, L’Oréal Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas