Reklama2012-09-11
1

„Znajdziemy najlepszych pracowników dla Twojej firmy” w kampanii Randstad

W telewizji, prasie i internecie startuje kampania reklamowa agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad. Firma przygotowała tę akcję wspólnie z domem mediowym Mindshare Polska.

Kampania agencji Randstad podkreśla, że korzystając z jej usług, można znaleźć najlepszych pracowników do swojej firmy. Akcja jest skierowana głównie do osób zajmujących się w firmach rekrutacją pracowników i HR. - Chcemy pokazać przedsiębiorcom, że doskonaląc proces zatrudnienia i świadomie kształtując politykę personalną, można przyczynić się do poprawy sytuacji finansowej i znacznego rozwoju firmy. W obecnej sytuacji rynkowej ten aspekt nabiera szczególnego znaczenia dla managerów wszystkich firm - opisuje Kajetan Słonina, dyrektor zarządzający Randstad.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 10 września, a zaplanowana do końca października - obejmuje telewizję (spoty sponsorskie w TVN 24, TVP Info i Polsat News), prasę (reklamy w pismach „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Parkiet”, „Wprost”, „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Polityka”, „Uważam Rze”, „Personel i Zarządzanie”, „Personel Plus”, „Manager” i „Harvard Business Review”, dodatki tematyczne wydawane we współpracy m.in. z „Rzeczpospolitą”, „Pulsem Biznesu”, „Polityką” i „Harvard Business Review”) oraz internet (m.in. gospodarka.gazeta.pl, money.pl, wyborcza.biz, e-prawnik.pl).


 
Strategię kampanii przygotował dział marketingu i PR Randstad, a za reklamy telewizyjne i internetowe oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas