Telewizja 2020-06-03
11

„Znaki 2” hitem AXN, serial oglądało 151 tys. widzów

Andrzej Konopka w „Znakach 2”; fot. Wojciech Nekanda Trepka Andrzej Konopka w „Znakach 2”; fot. Wojciech Nekanda Trepka

Drugi sezon „Znaków” oglądało średnio 151 tys. widzów, o 54 tys. osób więcej niż gromadził pierwszy sezon emitowany jesienią 2018 roku. Produkcja miała kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Stacja AXN w paśmie jej emisji był wiceliderem wśród stacji filmowo-serialowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki serialu „Znaki 2” w AXN oglądać można było we wtorki o godz. 22.00, w okresie od 7 kwietnia do 26 maja 2020 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 151 tys. widzów, co przełożyło się na 1,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 233 tys. osób w grupie 4+, a w 16-49 było to 94 tys. Skumulowany zasięg produkcji (zarówno emisji premierowych, jak i powtórkowych) wyniósł 1,23 mln widzów w 4+ i 464 tys. w 16-49.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu z 14 kwietnia. Przyciągnął przed telewizory 162 tys. osób.

Dla porównania - emitowany w okresie od 10 października do 28 listopada 2018 roku w środy o godz. 22.00 - pierwszy sezon produkcji miał o 54 tys. oglądających mniej - było to 97 tys. widzów, co przełożyło się na 0,85 proc. udziału w 4+ i 0,99 proc. w 16-49. Z kolei w porównaniu do analogicznego pasma w okresie poprzedzającym emisję „Znaków 2” (wtorek godz. 22.00-23.00; 11 luty-31 marzec 2020) AXN zyskał 98 tys. widzów.

Produkcja miała kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnia długookresowa oglądalność AXN. Na przykład w zeszłym roku średni udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 0,34 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,37 proc.

Jak wynika z naszych ustaleń, stacja AXN w paśmie emisji „Znaków 2” była wiceliderem oglądalności wśród stacji filmowo serialowych w grupie 4+ (za TVP Seriale). Z kolei w 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie, plasując się za TVP Seriale i Polsat Film.

„Znaki” to połączenie kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego. Akcja produkcji toczy się w Górach Sowich.

W drugim sezonie produkcji widzowie ponownie oglądać mogą m.in.: Andrzeja Konopkę, Helenę Sujecką, Małgorzatę Hajewską-Krzysztofik, Helenę Englert, Mirosława Kropielnickiego, Michała Czerneckiego, Rafała Cieszyńskiego, Magdalenę Żak i Paulinę Gałązkę. Do obsady serialu dołączyli: Barbara Wypych i Rafał Mohr.

Producentem cyklu ponownie jest ATM Grupa. Serial reżyserują Jakub Miszczak i Monika Filipowicz. Za scenariusz drugiego sezonu odpowiadają Wojciech Miłoszewski, Błażej Przygodzki, Katarzyna Berenika Miszczuk i Marzena Podgórska.

Od 3 czerwca AXN pokazywać będzie powtórki wszystkich odcinków 2. sezonu „Znaków”. Co środę około 22.00 (czyli w dotychczasowym paśmie nadawania premier) będzie można zobaczyć dwa powtórkowe odcinki serialu.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Znaki, AXN, ATM Grupa

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas