Reklama2015-01-26
4

Znamy najlepsze produkty 2015 roku!

Już po raz jedenasty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. Uhonorowano laureatów polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos.

W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze i najbardziej innowacyjne nowości rynkowe. Produktami Roku 2015 zostały te, które w badaniu mogły pochwalić się najwyższymi wskaźnikami atrakcyjności i zadowolenia w swoich kategoriach. Zwycięzcy wyróżnieni w danych kategoriach będą mogli posługiwać się znakiem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” we wszystkich kanałach komunikacji w odniesieniu do nagrodzonego produktu lub jego linii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów.

Laureatami XI edycji projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015” zostali:
Syropy – Paola, Hoop Polska
Napoje dla dzieci – Jupik, Hoop Polska
Pojemniki na żywność – pojemniki silikonowe Jan Niezbędny, Sarantis Polska
Przekąski zbożowe – Sunbites, Frito Lay Poland
Kawy palone – Prima Jasno i Ciemno Palona, Prima Poland
Pieczywo - Chrupiące z pieca, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Ryby wędzone – Nautica, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Parówki – Pikok, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Zupy w torebkach - Winiary Rodzinna zupa Grochówka, Nestlé Polska
Batony zbożowe – BA!, Bakalland
Słodycze-wafelki – Princessa Zebra, Nestlé Polska
Produkty bezglutenowe - Wafle bezglutenowe, ZPH Barbara Ewa Reimschüssl
Pieluchy - Bambino Air Max, Hygienika

„Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to jedyny projekt na polskim rynku realizowany na grupie aż 5000 konsumentów, co w rzetelny sposób pozwala wybrać najlepsze nowości. Produkty oznaczone tym logo odnotowują wzrost sprzedaży bazowej marki nawet do 33%. Ze względu na międzynarodowy charakter projektu, logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” znane jest milionom ludzi na całym świecie.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.produktroku.pl.

Autor:ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Więcej informacji:produkt roku, Produkt Roku Polska

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas