Reklama2014-08-12
2

„Zobacz. Przeżyj” w kampanii przeciw pływaniu pod wpływem alkoholu (wideo)

Warmińsko-mazurska policja zaczęła kampanię pod hasłem „Zobacz. Przeżyj” ostrzegającą przed pływaniem po spożyciu alkoholu. Akcję przygotowała agencja Auris Media Group.

Spot z kampanii „Zobacz. Przeżyj” pokazuje, jak mężczyzna po wypiciu piwa idzie pływać i topi się. Klip podkreśla, że w takiej sytuacji człowiek może być przytomny pod wodą nawet pięć minut, powoli umierając.

- Przygotowując koncepcję kampanii i przede wszystkim materiałów filmowych, chcieliśmy sprawić, aby widz poczuł na własnej skórze, czym jest śmierć przez utonięcie. Mamy nadzieję, że dzięki temu widz powie: skoro oglądając to na ekranie, wydaje się to długie, w rzeczywistości musi być to straszne - tłumaczy Michał Bartoszewicz szef firmy Auris Media Group, która zajęła się kreacją i produkcją kampanii.

- Przygotowaliśmy plakat, spot radiowy, telewizyjny. Mamy nadzieję, że dzięki zaangażowaniu policjantów i mediów materiały kampanii dotrą nie tylko do mieszkańców regionu, ale także do ludzi z całej Polski, którzy tu przyjeżdżają na wypoczynek. Wielu tych, którzy utonęli tego lata to przyjezdni - opisuje podinsp. Anna Fic, rzecznik prasowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas