Program „Żony Hollywood” oglądało w TVN średnio 1,03 mln osób. Reality-show dał stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam emitowanym przy nim wyniosły 4,67 mln zł.
Premierowe odcinki „Żon Hollywood” emitowane były na antenie TVN w okresie od 16 marca do 4 maja br., początkowo o godz. 22.30, a przez ostatnie tygodnie o 23.15. Program oglądało średnio 1,03 mln widzów. Przełożyło się to na 12,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,25 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki
Zobacz tabelęTVN w czasie emisji „Żon Hollywood” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP2, nadająca wówczas talk-show „Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 10,83 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat (filmy fabularne; 9,77 proc.) oraz TVP1 (dokumenty i filmy; 5,60 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a dalsze miejsca zajęły Dwójka i Jedynka.
Oglądalność konkurencji
Zobacz tabelęWpływy reklamowe TVN przy emisji reality-show wyniosły 4,67 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
TVN jest zadowolony z wyników programu, ale nie zdecydowano jeszcze czy powstanie jego druga edycja.
„Żony Hollywood” to opowieść o życiu bogatych Polek w amerykańskiej fabryce snów. Format produkowała firma Golden Media Polska.