Reklama2010-01-28
0

ZooM Advertising BTL-owo dla Grześków

Agencja ZooM Advertising wygrała przetarg na obsługę marki Grześki w zakresie BTL. Będzie dla niej projektować materiały POS i realizować działania skierowane do konsumentów.

Zlecenie na BTL-ową obsługę marki Grześki ZooM Advertising zdobyła w ramach przetargu trwającego od października ubiegłego roku. – Agencja przedstawiła koncepcję kreatywną dobrze korespondującą z charakterem tego brandu oraz zaproponowała zintegrowane i spójne narzędzia BTL –uzasadnia Maja Kobusińska, senior brand nanager marki Grześki.

ZooM Advertising zajmie się dla Grześków przede wszystkim projektowaniem materiałów POS oraz realizacją działań skierowanych do konsumentów.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Grześki, ZooM Advertising

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas