Telewizja2019-12-17
4

ZPR Media: Ewa Latkowska prezesem, Małgorzata Szabłowska wiceprezesem

Od lewej: Ewa Latkowska i Małgorzata SzabłowskaOd lewej: Ewa Latkowska i Małgorzata Szabłowska

Ewa Latkowska została powołana na stanowisko prezesa spółki ZPR Media, zajmującej się produkcją telewizyjną. Natomiast funkcję wiceprezesa firmy objęła Małgorzata Szabłowska.

Od połowy br. obowiązki prezesa spółki ZPR Media pełniła Renata Krzewska, menedżerka od wielu lat będąca we władzach różnych spółek grupy ZPR Media. Została oddelegowana na to stanowisko z rady nadzorczej, zastąpiła Marcina Gębalę, który przeszedł do zarządów innych spółek grupy kapitałowej ZPR Media

Teraz na stanowisko prezesa ZPR Media została powołana Ewa Latkowska. W zarządzie spółki jest od wiosny ub.r., jako wiceprezes odpowiadała za pion produkcji telewizyjnej i wideo. Ogółem z grupą ZPR Media jest związana od jesieni 2017 roku (została wtedy prezesem spółek TV Spektrum, Lemon Records i Eska TV), wcześniej przez 20 lat pracowała w Telewizji Polskiej (m.in. jako zastępca dyrektora ds. ekonomicznych TVP2 oraz p.o. dyrektora tego kanału).

Jednocześnie funkcję wiceprezesa ZPR Media objęła Małgorzata Szabłowska. Od 2012 roku jest związana z Teatrem Wielkim - Operą Narodową w Warszawie. Od początku br. jest zastępcą dyrektora ds. technicznych, a przedtem była m.in. kierownikiem produkcji i pełnomocnikiem dyrektora generalnego.

Wcześniej pracowała m.in. jako szefowa produkcji w TR Warszawa oraz dyrektor zarządzająca własnej firmy Flash Art Poland. Pracę w zarządzie ZPR Media SA ma łączyć z dotychczasowymi obowiązkami w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W połowie br. do zarządu ZPR Media dołączyła Anna Sobota, jako wiceprezes nadzoruje pion handlowy. Jednocześnie pozostaje dyrektorem biura reklamy Grupy Super Express.

Od początku br. ZPR Media zajmuje się wyłącznie działalnością w zakresie produkcji telewizyjnej, po tym jak Grupa Super Express i Wydawnictwo Harde zostały z niej przeniesione do spółki Time.

W ub.r. spółka zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży prasy i książek o 4,4 proc. do 63,03 mln zł oraz wzrost przychodów z reklam prasowych i internetowych o 3,5 proc. do 67,34 mln zł. Ogółem miała 248,22 mln zł przychodów sprzedażowych, a dzięki 49 mln zł ze sprzedaży udziałów w spółkach telewizyjnych osiągnęła 34,28 mln zł zysku netto (wobec 22,69 mln zł straty rok wcześniej).

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas