Reklama2010-09-08
2

„Zrealizuj swój plan” w kampanii kredytów w BNP Paribas Fortis

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kredytów gotówkowych w BNP Paribas Fortis. Akcję pod hasłem „Zrealizuj swój plan” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi, Mediaedge:cia i Sales & More.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytów gotówkowych w BNP Paribas Fortis podkreśla, że obecnie są one dostępne z oprocentowaniem 9,9 proc. oraz bez prowizji i innych dodatkowych kosztów. W poszczególnych przekazach wykorzystywanych w tej akcji pod wspólnym hasłem „Zrealizuj swój plan” przedstawiane są różne wydatki, na które można przeznaczyć środki z kredytu, np. remont mieszania, organizacja wesela czy aranżacja ogrodu.

Ruszająca właśnie akcja to trzecia w bieżącym roku kampania reklamowa oferty kredytowej BNP Paribas Fortis. Wcześniej bank reklamował m.in. kredyty hipoteczne (więcej na ten temat).

Obecnie działania są prowadzone w radiu (m.in. w RMF FM, Polskie Radio PR 3, największe stacje regionalne), prasie (dzienniki ogólnopolskie i regionalne, tygodniki, miesięczniki), internecie (największe portale i serwisy tematyczne) oraz na outdoorze (siatki wielkoformatowe w Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca października – przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia, a planowaniem działań w internecie zajęła się firma Sales & More.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas