Internet2016-12-30
0

„#zróbtow2017” - postanowienia noworoczne w kampanii Noizz.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Noizz.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska) obejmująca konkurs pod hasłem „#zróbtow2017”. Za przygotowanie i realizację akcji we własnym zakresie odpowiada wydawca witryny.

- Zespół Noizz.pl wchodzi w rok 2017 z zamiarem dotrzymania postanowień noworocznych. Z tej okazji zapraszamy do akcji, która kibicuje realizacji śmiałych celów i oferuje nagrody idealne do dzielenia się nimi z przyjaciółmi. Zachęcamy naszych odbiorców do działania, rozwoju i publikowania pomysłów na najbardziej szalone postanowienia. Promujemy kreatywność i twórcze wykorzystanie mediów społecznościowych - opisuje Paweł Pawelec, redaktor naczelny Noizz.pl.

W ramach konkursu należy pokazać swoje postanowienie noworoczne w formie fotografii lub wideo i opublikować na Instagramie, Facebooku lub Twitterze z tagami #zróbtow2017 oraz #noizz. Główną nagrodą jest możliwość wypożyczenia na dwa tygodnie samochodu typu kamper

Konkursowi towarzyszy akcja reklamowa w telewizji, internecie (m.in. w social media i serwisach Grupy Onet-RAS Polska), kinach sieci Helios oraz klubach fitness. Działania marketingowe potrwają do końca stycznia.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Paweł Pawelec, dyrektor zarządzająca Noizz.pl Anna Piętka, brand portfolio manager Anna Więckowska, junior brand manager Anna Haczykowska i Bartek Kozłowski, dyrektor działu artystycznego Onet-RAS Polska, wraz z zespołem.

Autor:tw

Więcej informacji:Noizz.pl, Onet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas