Reklama2015-06-18
2

Żubr z kolejnymi zwierzętami w reklamach „Kolej na Żubra” (wideo)

Do emisji trafiły nowe wersje spotu piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Kolej na Żubra”. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Papaya Films, Juice, Platige Studio, G7, MEC i Q&A Communications.

Kampania pod hasłem „Kolej na Żubra” zaczęła się pod koniec marca br. Jest to pierwsza akcja reklamowa Żubra po przejęciu obsługi kreatywnej tej marki przez agencję PZL (zobacz szczegóły).

Akcja jest oparta na spocie pokazującym, jak żubr stając na torach, zatrzymuje jadący pociąg, żeby przez tory mogły przejść zwierzęta. W pierwszej reklamie była to kaczka z kaczątkami, a w nowych - dziki, bobry i jeleń.

Nowa odsłona kampanii potrwa około półtora miesiąca. Obejmuje telewizję oraz internet (przede wszystkim Facebooka).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

- Widzowie kochają reklamy Żubra za ich lekkość, humor i zabawne gry słowne. Warto podkreślić, że wciąż jesteśmy jedną z nielicznych marek, która reklamuje piwo bez pokazywania jego spożycia - komentuje kampanię Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompani Piwowarskiej.

Kreacją spotów zajęła się agencja PZL, reżyserią - współwłaściciel PZL Iwo Zaniewski, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem - studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją - Platige Studio.

Za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, za aktywności w internecie - agencja G7, a za działania public relations - agencja Q&A Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Żubr, piwo, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas