Prasa2013-08-08
6

Zwolnienia w dziale reklamy Burdy

Burda Media Polska zwolniła ostatnio trzy osoby z działu reklamy. Wydawnictwo rozstało się też z kilkoma współpracownikami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W biurze reklamy zlikwidowano w sumie trzy etaty, na których pracowali handlowcy. Poza tym wydawnictwo rozstało się m.in. z jednym współpracownikiem działu marketingu i z jednym działu online.

- Osoby, z którymi się rozstaliśmy, pracowały przy projektach specjalnych, które się zakończyły albo przy projektach, które nie weszły w fazę realizacji - mówi nam Michał Helman, odpowiedzialny w Grupie Burda za kontakty z mediami. Zapewnia, że zwolnienia nie mają związku z przejęciem przez Burdę spółki G+J Polska, które ma zostać sfinalizowane w najbliższych tygodniach (więcej na ten temat).

Grupa Burda w Polsce zatrudnia około 180 osób. Spółka wydaje m.in. magazyny “Elle”, “InStyle”, “Dobre Rady” i “Chip”.

Autor:pp

Więcej informacji:Burda Media Polska, Grupa Burda

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas