Prasa2014-07-01
0

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników yellow

W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, zaś najwięcej straciła „Rewia”.

Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2014 roku względem kwietnia 2013 roku spadła o 4,31 proc. i wyniosła 576 546 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,01 proc. do 298 331 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 220 436 egz., po spadku o 5,95 proc. - największym w rankingu.

Zobacz tabelę


W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 5,6 proc.) pochwalić się mógł tygodnik „Na Żywo”. Z kolei najwięcej straciło „Twoje Imperium” - było to 9,13 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas