W lipcu 2015 roku wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Twoje Imperium”. Liderem zestawienia pozostało „Życie na Gorąco”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2015 roku względem lipca 2014 roku zmalała o 4,04 proc. i wyniosła 600 718 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,58 proc. do 322 559 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego średni wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 869 egz., po spadku o 7,42 proc.
Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W lipcu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 166 718 egz.
Zobacz tabelęW porównaniu do czerwca br. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo” - było to 16,29 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.