Reklama2011-03-23
0

„Żyje się lepiej” znów w kampanii kart Visa (wideo)

W telewizji, kinach i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa kart płatniczych Visa. Akcję pod hasłem „Żyje się lepiej” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi i MEC.

Nowa reklama Visy pokazuje ludzi z różnych środowisk, którzy robiąca, często w pośpiechu, zakupy z użyciem kart tej marki. Sens tych zakupów staje się jasny dopiero w końcowych scenach, kiedy wszyscy pojawiają się jako zawodnicy na linii startowej masowego biegu miejskiego.

– W kampanii przedstawiamy ludzi posługujących się kartami Visa w różnych sytuacjach, które ilustrują wygodę korzystania z naszych produktów – opisuje Tomasz Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce. Obecna akcja to czwarta kampania Visy prowadzona pod hasłem „Żyje się lepiej”.


Działania reklamowe obejmują jednocześnie 10 krajów, m.in. Niemcy, Włochy i Turcję. W Polsce akcja od 21 marca jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP, kanały tematyczne z oferty At Media i Discovery), internecie (reklamy rich mediowe) oraz kinach (sieci Multikino i KinAds).

Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy maja – przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Żyje się lepiej, Visa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas