Telewizja2012-03-08
1

Zysk i przychody 4fun Media mocno do góry, będą kolejne inwestycje

Spółka 4fun Media, nadawca kanałów 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco, zakończyła 2011 rok z dwucyfrowym wzrostem przychodów i zysku netto. Firma wypłaci dywidendę i planuje kolejne inwestycje.

Przychody ze sprzedaży 4fun Media wzrosły w ub.r. o 46 proc. do 23,9 mln zł, zysk z działalności operacyjnej o 37 proc. do 8,5 mln zł, zaś EBITDA o 35 proc. do 10 mln zł. Zysk netto spółki w ub.r. wyniósł 8 mln zł i był o 67 proc. wyższy niż rok wcześniej. To o 0,3 mln zł więcej niż zakładała wrześniowa prognoza firmy.

Jeszcze bardziej do góry od ogólnych przychodów spółki, poszły te pochodzące z reklamy telewizyjnej. Ich wzrost wyniósł aż 66 proc. Brokerem 4fun Media od 2011 roku jest Grupa TVN, która sprzedaje reklamy w jej stacjach w ramach projektu Premium TV. W 2010 roku spółkę obsługiwał dom sprzedaży Atmedia.

Jak podano w komunikacie, w związku z osiągniętymi wynikami, zarząd 4fun Media zamierza wnioskować do Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy o wypłatę dywidendy z części zysku wypracowanego w 2011 roku.

Na ten rok spółka zapowiada kolejne inwestycje w ofertę swoich kanałów. - Znaczne środki finansowe, przeznaczone na uatrakcyjnienie ramówek 4fun.tv, rebel:tv oraz TV.Disco, pozwolą na kontynuację dynamicznego wzrostu oglądalności oraz wpływów reklamowych. Efektem tych działań ma być utrzymanie marż na poziomie zbliżonym do 2011 roku - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.

Autor:pp

Więcej informacji:4fun Media, Ewa Czekała

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas