Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w sierpniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 93 688 egz. (124 384 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -
74 777 egz. (wzrost o 22 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy
"Logo" (Agora) - 63 579 egz. (wzrost o 1,5 proc.).
Zobacz tabelę
W sierpniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -
największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 43 340 egz.
(w analogicznym okresie 2006 roku - 42 300 egz.). Na drugim miejscu
znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 230 egz. (rok
wcześniej 24 179 egz.).
Zobacz tabelę