Prasa 2007-11-14
0

Zyskuje Playboy, Forbes znów na czele

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w sierpniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 93 688 egz. (124 384 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) - 74 777 egz. (wzrost o 22 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 63 579 egz. (wzrost o 1,5 proc.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

W sierpniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 43 340 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 42 300 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 230 egz. (rok wcześniej 24 179 egz.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: CKM, Forbes, Logo, Playboy, zkdp

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas