Reklama2020-04-28
3

Żywiec dostarcza szpitalom i służbom bezalkoholowy napój „dla bohaterów naszego Ż”

Grupa Żywiec wspólnie z partnerami dostarczy nieodpłatnie do placówek medycznych i służb porządkowych w całym kraju 0,5 mln butelek specjalnego bezalkoholowego napoju. Ma to być forma podziękowania za pracę w czasie epidemii koronawirusa.

- Chcemy wspólnie z naszymi partnerami podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie codziennie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego zrobiliśmy to, na czym znamy się najlepiej - napój, który mamy nadzieję umili chwilę odpoczynku lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym oraz przedstawicielom innych służb - opisuje Magdalena Brzezińska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Żywiec.

Pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych. Ogółem pół miliona butelek zostanie przekazanych dla lekarzy, personelu medycznego i służb miejskich i porządkowych, w pierwszej kolejności w miejscowościach, gdzie są browary Grupy Żywiec.

Dystrybuowany nieodpłatnie napój jest oznaczony hasłem „Dla bohaterów naszego Ż”. Jest to bezalkoholowy napój o smaku grejpfruta z pomarańczą na bazie słodu, lemoniady owocowej i witamin. Nie jest oznakowany żadną marką, przygotowano go wyłącznie na potrzeby tej akcji i nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży.

Przy produkcji i dystrybucji napoju Grupa Żywiec współpracuje z firmami Owens Illinois, Werner Kenkel, Kuehne+Nagel, Can Pack Metal Closures, Drukarnia Pegwan oraz Chespa. Wszystkie zaangażowały się w akcję na zasadach non profit.

Grupa Żywiec w ramach wsparcia walki z epidemią przekazała 1 mln zł na zbiórkę dla szpitali prowadzoną na platformie Siepomaga.pl. Do wsparcia tej zbiórki zachęca podczas internetowych koncertów „Męskie Granie w domu”, które ruszyły pod koniec marca.

Ponadto Arcyksiążęcy Browar w Żywcu przekazał alkoholu pozostałego po produkcji piwa bezalkoholowego na cele produkcji środków do dezynfekcji. Na początku kwietnia firma poinformowała, że odbierze od zamkniętych lokali gastronomicznych sprzedane im wcześniej piwo i zwróci pieniądze.

Prowadzona od kilku tygodni kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Jak teraz Ż?” z przymrużeniem oka przypomina odbiorcom o zasadach bezpieczeństwa epidemicznego.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas