Reklama2011-05-17
1

Żywiec Zdrój Smako-Łyk: Dopełnia smak każdego posiłku

W prasie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Akcję pod hasłem „Dopełnia smak każdego posiłku” przygotowały firmy Ogilvy Action i Mediacom.

Rozpoczęta właśnie kampania wody mineralnej zachęca do picia jej w ramach codziennych posiłków. Akcja obejmuje prowadzone w punktach sprzedaży konkursy SMS-owe, w których nagradzane będzie najciekawsze wykonanie zadania. Celem wszystkich działań – prowadzonych pod hasłem „Dopełnia smak każdego posiłku” – jest zwiększenie sprzedaży wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk oraz budowanie jej wizerunku jako nieodłącznego elementu każdego posiłku.

Akcja jest prowadzona w prasie (artykuły dotyczące kulinariów w „Gali”, reklamy w „Moim gotowaniu” i „Claudii”) oraz sklepach z sieci Tesco, Real i Carrefour. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas