Internet2014-10-22
3

1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Fajnie! 1253 mln. z czego 1000 mln. przepada bez żadnego efektu.

pavv2014-10-22 07:41
00

Nowy raport, te same błędy w liczeniu. Fakt nie jest to łatwe, zebrać takie dane od wydawców i to w dodatku nie od wszystkich. Brakuje jednak danych od dwóch bardzo dużych graczy (Google i Facebook), a estymowanie ich może być (i pewnie jest) obarczone dużym błędem. Efektem tego są dane o spadającej reklamie behawioralnej i performance.

adam dyba2014-10-28 17:01
00

a ja na reklamie zarabiam http://www.myadvertisingpays.com/ref.asp?spon=47363

Kasa2014-11-02 10:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas