Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Fajnie! 1253 mln. z czego 1000 mln. przepada bez żadnego efektu.
Nowy raport, te same błędy w liczeniu. Fakt nie jest to łatwe, zebrać takie dane od wydawców i to w dodatku nie od wszystkich. Brakuje jednak danych od dwóch bardzo dużych graczy (Google i Facebook), a estymowanie ich może być (i pewnie jest) obarczone dużym błędem. Efektem tego są dane o spadającej reklamie behawioralnej i performance.
a ja na reklamie zarabiam http://www.myadvertisingpays.com/ref.asp?spon=47363