Reklama2014-04-25
32

„10 lat świetlnych” bez rozrzutności i błysku. Najdroższe prawa do „Hey Jude”

KOMENTARZE (32)

WASZE KOMENTARZE

Wsiowy kretynizm burka z podwórka i jego "ekspertów".

ZA MOJE PIENIĄDZE TA HUCPA2014-04-25 00:35
00

Hej Dżud, czyli Dżeger będzie w czerwcu. Ale z błota i tak się nie otrzepiecie.

kreatywny2014-04-25 01:38
00

I chciałbym wiedzieć, który to rządowy kmiot wydał tyle pieniędzy na oczywistą oczywistość. Lepszy świat mamy dzięki rozliczającym po europejsku wydatki urzędnikom Unii Europejskiej, bo przecież nie dzięki naszym, rodzimym złodziejom garniturów, krawatów i skarpet o wymowie wizerunkowej. Chcecie powiedzieć, że sztuczne ministerstwo infrastruktury i rozwoju wydało 7 milionów złotych na "wizerunek" McCartneya i telewizory, które są ich jedynym beneficjentem? Taki spot mogłaby sobie wydrukować UE (też za nasze składki), ale nie Polska, w której jest nędza, podobna do dość siermiężnej rzeczywistości Polski na początku lat 90. Hey Jude na pocieszenie po rozwodzie rządu z rozumem! Ale nie z przemieloną naszą kasą.

Mam dreszcze malkontenta o wymowie wizerunkowej2014-04-25 01:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas