Badania2020-11-04
2

12,26 mln zł chce Nielsen od TVP za dostawę danych telemetrycznych

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

a po co TVP badania telemetryczne?
To nie jest stacja dla oglądalności, to stacja do pokazywania co się w Polsce, świecie dzieje, edukowania , seriali filmów i rozrywki.
Tak z ciekawości jak oni mierzą oglądalność jak np niektóre kanały mają 0,001%
To takie wróżenie z fusów.
Jak reklamodawcy chcą wiedzieć jaka oglądalność to niech sami za to płacą.
Skoro istnieje jakiś algorytm to liczący to po kiego grzyba rok rocznie 13 baniek wydawać.

seba2020-11-04 13:52
00

Telemetria to jedna z największych ściem medialnych. Tym niemniej zazdroszczę Nielsenowi i tym podobnym, że znaleźli sobie lukratywną niszę i ciągną grube miliony za jakieś banialuki i wróżenie z fusów. Dopiero internet pozwolił na jako tako wiarygodne pomiary oglądalności stron, filmów i kampanii reklamowych. Telemetria to czarna magia, no chyba, że docieralność i badania to co najmniej 98% gospodarstw domowych. A tak nie jest. No, ale kto bogatym zabroni. Przy okazji to nawet zabawne, że przez te wszystkie lata telewizje sprzedawały te wszystkie pasma reklamowe w oparciu o te dramatycznie nierzetelne i nie oddające rzeczywistości nawet w 10% dane. No, ale to tak wyglądało na całym świecie.

Tomasz Pomachała2020-11-04 14:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas