Reklama2023-06-26
8

12 Lwów dla polskich agencji w Cannes Lions. "Nauczyliśmy się grać w canneńską grę"

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Last but not least: to też maszyn(k)a do robinia konkretnych pieniędzy dla Ascential.

jw2023-06-26 08:07
74

Czy przez to poziom polskiej reklamy wzrośnie? Pytanie otwarte... Mnie oczy bolą od codziennej porcji reklam Kasztelanów, Żabek, ntego Żubra i żałosnych rymowanek dla Ży.

albinos2023-06-26 14:37
95

Polska reklama jest ujowa i nudna. Pokazują to dobitnie spoty reklamowe w tv i radiu, nudne kampanie outdoor i kryzysy wizerunkowe, które przy okazji nich wynikają...

Maroo2023-06-26 16:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas