Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
TVP2 ma niższą konotację polityczną. Stoi jakby z boku sporu.
I ma swoje odwieczne seriale.
Jest więc mniejsze ryzyko ujemnego skojarzenia marki, jej "ubrudzenia" doraźnym sporem.
Nadto rozkład populacyjny widzów TVP1 wygląda źle. Tak się zadziało, że reprezentacja grupy 16-49, a nawet 16-59 jest, oględnie ujmując, nie najwyższa. Co gorsza ci młodzi, którzy tam są, często są widzami naziemnej cyfrowej. Co oznacza, że statystyczna siła nabywcza widza nie jest najwyższa.