Reklama2017-07-06
1

13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

TVP2 ma niższą konotację polityczną. Stoi jakby z boku sporu.
I ma swoje odwieczne seriale.

Jest więc mniejsze ryzyko ujemnego skojarzenia marki, jej "ubrudzenia" doraźnym sporem.

Nadto rozkład populacyjny widzów TVP1 wygląda źle. Tak się zadziało, że reprezentacja grupy 16-49, a nawet 16-59 jest, oględnie ujmując, nie najwyższa. Co gorsza ci młodzi, którzy tam są, często są widzami naziemnej cyfrowej. Co oznacza, że statystyczna siła nabywcza widza nie jest najwyższa.

prawnik2017-07-06 09:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas