Reklama2012-04-13
3

15 proc. w górę droższe reklamy w Polsacie. 107 tys. zł za finał „Must be the Music”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Polsat zarabia 2,8 mln tylko na jednym bloku reklamowym podczas "Must be the music" a główna nagroda to 100000 pln...bez komentarza...

znawca2012-04-13 11:39
00

nie rozumiem, znawco, co jest niestosownego w prowadzeniu biznesu? skupiłbym się na twoim miejscu na samym programie, bo fajny, a kwestie finansowe zostawił tym, których one dotyczą.

wybitny znawca2012-04-13 14:25
00

Must be the music to najlepszy program muzyczny na dzisiaj rządzi w tym temacie Polsat.

opetek2012-04-20 14:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas