Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
15 proc. w górę droższe reklamy w Polsacie. 107 tys. zł za finał „Must be the Music”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Polsat zarabia 2,8 mln tylko na jednym bloku reklamowym podczas "Must be the music" a główna nagroda to 100000 pln...bez komentarza...
nie rozumiem, znawco, co jest niestosownego w prowadzeniu biznesu? skupiłbym się na twoim miejscu na samym programie, bo fajny, a kwestie finansowe zostawił tym, których one dotyczą.
Must be the music to najlepszy program muzyczny na dzisiaj rządzi w tym temacie Polsat.