Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
16 mln pasażerów kupiło bilet kolejowy przez internet lub w aplikacji mobilnej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
PKP Intercity ma najbardziej archaiczny, fatalny, tragiczny i beznadziejny internetowy system sprzedażowy biletów wśród przewoźników kolejowych w Polsce a może i w Europie. Kupno biletów na trasy międzynarodowe, na podróż z przesiadką czy na podróż tam i z powrotem w jednej transakcji powinno być standardem. I jest, ale nie w PKP Intercity. Kto korzystał, ten wie.